Alle køb foretaget via denne webshop foregår mellem dig, som kunde og
Holst Garn
Skovlundvej 34
9440 Aabybro
E-mail: info@holstgarn.dk
Telefon: 29281646
CVR. nr.: 31 96 88 44
Holst er personligt ejet af Helle Holst
Ordrebekræftelse
Alle ordrer bekræftes automatisk pr. e-mail. Hvis du ikke får en ordrebekræftelse, kan det være fordi din bestilling ikke er gået igennem, eller fordi din e-mail adresse ikke er udfyldt korrekt. Men det kan også være fordi den er landet i dit spamfilter.
Vi vil hurtigst muligt kontakte dig via e-mail eller telefon, hvis der er problemer med levering.
Betaling
Ordrer kan betales på følgende måde.
Kreditkort
Du kan betale med Dankort, Visa/Dankort, Visa, Visa Electron, MasterCard, American Express, Maestro og JCB
Ved betaling med kreditkort bliver de kontooplysninger du indtaster sendt direkte til Nets i krypteret form (SSL), som det kun er dig og Nets der kan læse. Der er ingen andre der ser eller gemmer dine oplysninger. Vi kender kun det transaktionsnummer, som også oplyses til dig.
Ved betaling med kort hæves beløbet først, når ordren er afsendt.
Hvis vi ikke er i stand til at levere hele ordren, kan vi reducere din betaling til den nye ordretotal. Vi kan derimod ikke øge beløbet, hvis du ønsker at tilføje en eller flere varer.
PayPal
Du kan betale med PayPal, hvis du har en konto. Den er nem at oprette og koster ikke noget.
Hvis vi ikke er i stand til at levere hele ordren, kan vi reducere din betaling til den ny ordretotal. Vi kan derimod ikke øge beløbet, hvis du ønsker at tilføje en eller flere varer.
Fragt & levering
Vi pakker og sender din bestilling indenfor 1-3 arbejdsdage efter at den er afgivet. Du vil modtage en mail, når din ordre er pakken - og endnu en når den er afsendt. Kontakt os endelig hvis den ikke kommer frem som forventet.
Alle ordrer til levering i Danmark sendes med Post Nord - og disse forsendelser kan spores via Track & Trace.
Du har 2 valgmuligheder:
Post Nord Pakkeboks. Du vælger selv hvilken pakkeboks du ønsker at afhente din pakke i. Når pakken er ankommet vil du modtage en SMS/email med oplysninger om, at pakken kan afhentes.
Post Nord Privat. Disse pakker leveres til en privat adresse. Du vil modtage en email fra Post Nord med oplysninger om forventet leveringstidspunkt. Denne email indeholder også oplysninger om hvordan du kan ændre på leveringen hvis du ønsker dette.
Portoen svarer til den faktisk udgift - og vi forbeholder os ret til at fakturere de faktiske portoudgifter, såfremt din pakke ikke bliver afhentet eller modtagelse nægtes.
Fortrydelsesret
Du har altid 14 dages retur-/fortrydelsesret på dine varer, regnet fra den dag du modtager.
Kontakt os venligst inden returnering af varerne for at lave en aftale.
Varerne returneres i samme stand og mængde som du modtog den. Du skal selv betale de udgifter, der er forbundet med returneringen. Og vi modtager ikke varer sendt pr. efterkrav.
Varerne skal sendes til vores adresse - vi henter ikke pakker i pakkeshops eller på posthuset.
Når varerne er modtaget retur og godkendt, laver vi en kreditnota og refunderer det beløb du har givet for varerne.
Det letter ekspeditionen hvis du sammen med varerne sender følgende oplysninger:
Dit navn og dit ordrenummer
Reklamationsret
Alle varer er omfattet af købelovens regler om 24 måneders reklamationsret.
Holst Garn ombytter så vidt muligt defekte varer, men forbeholder retten til at afvikle en reklamation ved at udbetale varens købspris.
Vi tager forbehold for tryk og taste fejl, udsolgte varer og prisændringer.
Personlige oplysninger
Holst Garn videregiver ikke informationer til tredjepart. De personlige oplysninger du opgiver, når du handler hos Holst Garn betragtes som fortrolige og videregives under ingen omstændigheder.